قره باغ

جنگجوی اسیر شده در قره باغ اظهار داشت، که برای شرکت در درگیری های منطقه قره باغ به آنها قول هزاران دلار داده بودند.

به گزارش ایران پژواک از اسپوتنیک، شوشان استپانیان دبیر مطبوعاتی وزارت دفاع ارمنستان گفت: یک شبه نظامی خارجی که از ادلب سوریه توسط ارتش قره باغ اسیر شده، گفته که برای شرکت در درگیری به او وعده پول داده اند.

پیش از این، او داده هایی را در مورد دستگیری یک جنگجوی دیگر که از خارج وارد منطقه شده بود، در قره باغ به اشتراک گذاشت. بعداً، دبیر مطبوعاتی فیلمی از بازجویی از این زندانی را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

استپانیان در فیسبوک نوشت: یگان های دفاعی ارتش قره باغ در هنگام درگیری ها مزدور سوری دیگری را به اسارت گرفتند. در بازجویی های اولیه مشخص شد که این یکی از ساکنان روستای زیادیه منطقه جسر الشغور استان ادلب، یوسف العابت الحاجی است. او متاهل است و پدر ۵ فرزند است.

در جریان بازجویی این جنگجوی سوری گفت، که برای شرکت در درگیری ها در قفقاز جنوبی ماهانه دو هزار دلار و برای هر کشته شده دشمن ۱۰۰ دلار دیگر به او قول پول داده شده است.

انتهای پیام

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اوزانیان IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    0 0
    شما اگر وجدان رسانه ای دارید اگر خدا را بالای سرتان دارید لطفا در ارائه اخبار وزن خبر را با کلماتی که به کار میبرید تغییر ندهید. این خبر ، چه از موضع ارامنه و چه از موضع ایران بسیار با اهمیت است و آذربایحان و ترکیه سعی در کتمان و انکار آن دارند. شما در عنوان باید بنویسید آذربایجان و ترکیه به مزدوران تکفیری که از سوریه برای جنگ علیه ارمنستان به منطقه مرزی با ایران منتقل کرده اند چقدر میپردازند؟ باید بنویسید که استپانیان در ویدئوی منتشرکرده مزدوری را نشان می دهد که میگوید به او گفته شده برای کشتن کافر ها به منطقه آورده شده و برای بریدن گردن هر کافر ارمنی ۱۰۰ دلار به او میدهند. باید بنویسید که حقوق او ماهیانه دو هزار دلار است. و باید بنویسید کشور دوست و مسیحی ارمنستان اسرای مسلمان شیعه آذری را درمان میکند در حالی که ارتش آذربایجان بر خلاف قوانین بین المللی اسرای ارمنی آرتساخ را تیرباران میکند ، گردن می برد ، زایشگاه منفجر میکند ، بمب فسفری می اندازد و جنایت علیه بشریت میکند. متاسفانه سایت "قطره" ضعیف و شکست خورده است. علت این که ملت غیور ارمنی اعتقاد به گرفتن حق خود دارد ولی ملت آذری نمی جنگد و پول می دهد و مزدور از بیرون اجاره می کند همین کینه ای است که ملت با غیرت ارمنی نسبت به ترکیه فاشیست و نوچه دیرین او آذربایجان دارد.و این کینه به خاطر این است که ترکیه و آذربایجان در گذشته نه چندان دور ( ۱۸۷۰ تا ۱۹۲۲) با همین روند غیر انسانی و فاشیستی جنایت علیه ارامنه کرده و ملت ارمنی را در آن بازه زمانی قتل عام کرده است . و در نهایت خوشحالم که قضاوت واقعی را مردم ایران می کنند . ضمن سپاس از ملت شریف ایران ، که همواره رسم انسان دوستی با ما ملت ارمنی را به جا آورده اند ، همواره ما ارامنه ساکن در ایران را خوب دانسته ، در همان دوران ۱۹۰۰ به پناهندگان ما در خانه هایشان سکنی داده اند ، ما ارامنه عمیقا خود را با ملت ایران خواهر و برادر میدانیم ، شانه به شانه از انقلاب ۵۷ ، جنگ علیه صدام تا کمک به اقتصاد کشور در شرایط سخت کنونی در کنار مردم ایران هستیم و انسانیت خود را نشان می دهیم و معتقدیم این شمشیر بسیار برنده تر از شمشیر رسانه ای است که حقیقت را عنوان نمی کند.
  • الم IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    2 0
    برابر با 30 ماه حقوق ایرانی حقوق بگیر تامین اجتماعی میشه به کشور خود مفت جنگیدیم که هیچ 2 ملیون هم خرج کردیم یه کارت رزمندگی بگیریم که بگذاریم در کوزه ابشو بخوریم
    • شهروز IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
      0 0
      داداش کاری ندارم حق با کیه هستش ولی خودم فیلم جنایتهایی که ارامنه تو خوجالی انجام دادن رو ده پانزده‌سال پیش دیدم نگم بهتره بعدش چرا حرف مفت میزنی امکان نداره ارمنی اسیر اذری بگیره بعد بهش برسه شاید منت بزاره همون اول بکشه راحتش کنه البته همین قضیه درمورد اذری ها هم همینجوره امکان نداره زنده بزارن من خودم اذری هستم کتمانم نمیکنم ترکیه در مورد ارمنستان جنایت زیادی انجام داده ولی شما هم نیاید خودتون رو اب بکشین بزارین کنار
  • بهمن GB ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    0 0
    به هر حال ارمنستان خاک آذربایجان را اشغال کرده و می بایستی خاک آذربایجان را ترک کند چه با گفتگو و چه با زور و نبایستی فراموش کنیم در هنگام اشغال خاک آذربایجان چقدر آذربایجانی را به رود ارس ریختند و همین ارامنه مردم را قتل عام کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی