• ۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴
  • کد خبر: 25127
امیر قلعه‌نویی

سرمربی گل‌گهر سیرجان گفت: پلیس فتا منشأ ایمیل‌های جعلی درباره بازیکن گابنی را پیگیری کند و اگر کار امیر قلعه‌نویی است به مردم گفته شود.

به گزارش ایران پژواک، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از بازی دو تیم آلومینیوم اراک و گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: اول باید از میزبانی مردم اراک و باشگاه آلومینیوم تشکر کنم که نهایت محبت را داشتند. از حضور هواداران و تشویق تیم آلومینیوم که تیم خوبی هم هست لذت بردم.

وی گفت: در بازی امروز در نیمه نخست مالک توپ آلومینیوم بود؛ البته دو تیم درحال محک زدن همدیگر بودند اما در نیمه دوم با تغییراتی که ایجاد کردیم می‌توانستیم بازی را با اختلاف ۲-۳ گل برنده باشیم.

سرمربی گل گهر افزود: در این نوع بازی‌ها باید با حداقل موقعیت بازی را ببری و ما ۳ موقعیت ۱۰۰درصد داشتیم که می‌توانستیم به گل برسیم؛ ۲ موقعیت را گلر گرفت و یکی هم با بی‌دقتی تبریزی به بیرون رفت.

قلعه‌نویی بیان کرد: ولی در دقایق آخر هم می‌شد بازنده باشیم؛ توپی که به تیر خورد شانس آوردیم درون دروازه نرفت و در یک صحنه هم آرمین سهرابیان خود را مقابل توپ گذاشت و گل نشد.

پلیس فتا منبع ایمیل‌های جعلی را افشا و اعلام کند

سرمربی گل‌گهر سیرجان با اشاره به کسر امتیاز از تیمش ادامه داد: خدا وکیلی ۴-۵ هفته تحت فشار هستیم؛ به خدا این روش‌ها خوب نیست، این قدر که درباره این مسئله صحبت شد درباره سایر مشکلات مملکت صحبت نشد و همه برای این مسئله پای کار آمدند؛ صدا و سیما مگر می‌شود این همه دغدغه باشد ولی به این پرونده بپردازد.

وی اضافه کرد: هر حکمی کمیته استیناف بدهد باید گفت هیچ خطایی نکردیم؛ از این تریبون رسماً اعلام می‌کنم پلیس فتا منشأ ایمیل‌های جعلی درباره بازیکن گابنی را پیگیری کند و اگر کار امیر قلعه‌نویی است به مردم گفته شود، آیا حرف بدی می‌زنم؟ منبع این ایمیل‌های جعلی اعلام شود که اگر قلعه‌نویی هست در رسانه ملی مشخص و افشا کنند ولی ۵-۶ هفته است با روح و روان ما بازی کردند، چرا؟ چون خواستیم به فوتبال کشور با آوردن بازیکنی ماهیانه ۳ هزار دلار که کل مجموع قرارداد وی ۷۰ هزار دلار است خدمت کنیم.

قلعه‌نویی بیان کرد: از شما می‌پرسم در لیگ ۲ هم بازیکن ۶۰ هزار دلاری داریم؟ اینطور جواب خدمت به فوتبال کشور را می‌دهند؟ روح بازیکنان ما اصلا مرده شده، نمی‌توانند بازی کنند و این حکم هم برای اولین بار درباره تیم داده شده است.

وی عنوان کرد: در گذشته همین مسائل بوده اما ۳-۰ نشده؛ حالا ببینید چقدر از نظر روحی روانی بعد و قبل حکم تحت فشاریم، هرچند ما چه در حذفی که خوب بازی کردیم. با بازی خوب در مقابل تیم خوب و پرقدرت آلومینیوم ایستادیم و بلند شدیم؛ فکر نمی‌کنم هیچ تیمی در اراک مقابل آلومینیوم به اندازه ما موقعیت ایجاد کرده باشد.

این همه عجله برای حکم ما چه بود؟

سرمربی گل‌گهر سیرجان در پاسخ به سوالی درباره روند حوادثی که اتفاق افتاده گفت: همه باشگاه‌های کشور سالم هستند اما باشگاهی به سلامت‌تر از گل‌گهر نیست، یک گروهی باصداقت در باشگاه دنبال خدمت به ورزش کشور هستند و تیم‌های کرمانی خصوصاً گل‌گهر به دنبال تبدیل به قطب فوتبال کشور بودند که نگذاشتند و من از مدیران گل‌گهر صمیمانه ممنون هستم.

وی افزود: باشگاه تمام قد نه در این مسئله، پیش از این پشت من بود؛ در محرومیت اخیر هرتیمی بود با سرمربی قطع همکاری می‌کرد ولی مدیران باشگاه همچون آقای عتیقی و... مخصوصاً مردم خوب سیرجان پشت ما بودند.

قلعه‌نویی بیان کرد: از پلیس فتا خواهش می‌کنم عامل ایمیل‌های جعلی را حتی اگر امیر قلعه‌نویی است اعلام کند، ما ۴ هفته است زندگی شخصی و ورزشیمان بهم ریخته ولی باز بچه‌ها مردانگی کردند. به خدا این رفتار را سر هرتیمی آورده بودند کمرش راست نمی‌شد و نمی‌توانست دوباره سرپا شود، این همه پرونده از قبل بوده، این همه عجله برای حکم دادن به این موضوع گل‌گهر برای چه بوده چرا سریع به این مسئله رسیدگی شد؟

به خدا واگذار کردم

سرمربی گل‌گهر در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اینکه فکر می‌کنید اتفاقات اخیر دلیل خاصی وجود دارد گفت: من نمی‌دانم، قبلا حرف‌هایم را زده‌ام و واگذارشان به خدا کردم و چیزی هم نمی‌گویم، دنیا دار مکافات و آخرش هم ۱.۵ متر جا است و هرکس را در این دنیا، محشر و برزخ می‌سنجند و سزای اعمالش را می‌دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی