• ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳
  • کد خبر: 33871
امانوئل ماکرون

یک بسته هولناک حاوی انگشت قطع شده به کاخ الیزه در پاریس رسید.

به گزارش ایران‌پژواک از ایونینگ استاندارد، یک منبع در نهاد رسمی ریاست جمهوری فرانسه گفت: برای اطمینان از حفظ و تجزیه و تحلیل در سریع‌ترین زمان ممکن، انگشت به یخچال پلیس انتقال داده شد.

این منبع گفت که بعداً آزمایش‌ها نشان داد که انگشت متعلق به یک "انسان زنده" است که با او تماس گرفته شد و "حمایت کامل پزشکی انجام شد". هیچ یادداشت یا هر شکل دیگری از مکاتبه همراه انگشت وجود نداشت.

این منبع گفت صاحب انگشت به دلایل متعدد معرفی نخواهد شد. او گفت اصلاً مشخص نیست که چرا این انگشت برای رئیس جمهور فرستاده شده است.

گلوله از جمله اقلام شومی است که طی سالیان گذشته برای سران دولت فرانسه ارسال می شود، اما این اولین بار است که عضوی از بدن ارسال شده است.

این مساله در دورانی برای ماکرون رخ می دهد که با شورش‌های دسته جمعی بر سر تعدادی از مسائل مواجه شده است. از اصلاحات حقوق بازنشستگی گرفته تا تیراندازی به یک جوان ۱۷ ساله فرانسوی الجزایری توسط پلیس پاریس در هفته گذشته. انتظار می رود در روز جمعه، زمانی که ماکرون در جشن روز باستیل در ۱۴ ژوئیه در پاریس حاضر شود، ناآرامی‌های بیشتری رخ دهد. هزاران پلیس و ژاندارم پس از هشدارهای اطلاعاتی مبنی بر اینکه آشوبگران جشن ملی فرانسه را هدف قرار خواهند داد، در خیابان ها حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی