سیزده به در

آنچه تا کنون قطعی شده، عدم تعطیلی پارک هاست مگر آن که دوباره تصمیم شان عوض شود چرا که احتمالاً اختلاف نظرهایی در این باره وجود دارد!

به گزارش ایران‌پژواک، در چند ساعت گذشته، شاهد اخبار ضد و نقیضی درباره تعطیلی یا عدم تعطیلی پارک ها و تفرجگاه های کشور در روز ۱۳ به در بوده ایم. طبق تقویم، ۱۳ فروردین امسال مصادف شده است با سالروز شهادت امام علی علیه السلام.

ابتدا خبرگزاری صدا و سیما از تصمیم وزارت کشور برای تعطیلی همه پارک ها و تفرجگاه های کشور در ۱۳ فروردین خبر داد و نوشت که این اماکن یک ساعت مانده به اذان مغرب باز خواهند شد.

سپس معاون امنیتی وزارت کشور صدور اطلاعیه مبنی بر تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌ها در روز طبیعت را تکذیب و اعلام کرد: اطلاعیه‌ها از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور منتشر و به اطلاع عموم رسانده می‌شود و در این زمینه اطلاعیه‌ای وجود نداشته است.

و از آن سو، فرماندار قزوین گفت بر اساس "دستور العمل بالادستی" و "همراه با تمامی استان های کشور" پارک ها و تفرجگاه ها در این روز تعطیل خواهند بود!

و مشخص نشد اگر "دستور العمل بالادستی" برای "تمام استان های کشور" نبوده، فرماندار قزوین از کجا چنین حرفی را بیان کرده است و اگر بوده، چرا وزارت کشور، آن را از اساس تکذیب کرده است.

در این میان توئیت وزیر کشور نیز منتشر شده در آن با اشاره به عدم تعطیلی پارک ها در روز ۱۳ فروردین، توصیه کرده است که مراقب توطئه دشمنان باشیم!

آشفتگی عجیب درباره بستن با نبستن پارکها در روز ۱۳ فروردین

در مجموع، آنچه تا کنون قطعی شده، عدم تعطیلی پارک هاست مگر آن که دوباره تصمیم شان عوض شود چرا که احتمالاً اختلاف نظرهایی در این باره وجود دارد!

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی