نهضت ملی مسکن

نائب رئیس انجمن انبوه‌سازان با انتقاد از عملکرد بانک مسکن در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن، گفت: این بانک وام ۴۵۰ میلیون تومانی این طرح را پرداخت نمی‌کند.

به گزارش ایران‌پژواک، ایرج رهبر با یادآوری این‌که وام نهضت ملی مسکن در تهران ۴۵۰ میلیون تومان است، اظهار کرد: با وجود مصوب شدن پرداخت وام مذکور در کلانشهر تهران،‌ اما پروژه‌های در دست ساخت نهضت ملی مسکن انبوه‌سازان از این وام استفاده نمی‌کنند.

وی توضیح داد: در زمان حاضر انبوه‌سازان پروژه‌های مسکن را در شهریار، اسلامشهر، قرچک و رباط‌کریم در دست ساخت دارد که بانک مسکن وام ۴۵۰ میلیون تومانی را برای آنها پرداخت نمی‌کند.

وی افزود: بانک می‌گوید به این پروژه ۳۰۰ میلیون تومان وام تعلق می‌گیرد؛ با وجود پیگیری‌های فراوان هنوز به نتیجه‌ای در این رابطه نرسیده‌ایم. بانک مسکن می‌گوید اعتبار ندارم و برنامه خاصی هم برای حل این مشکل از سوی این بانک دیده نمی‌شود.

نائب رئیس انجمن انبوه‌سازان تهران همچنین با بیان این‌که بر اساس مصوبه شورای عالی مسکن باید ۲۰ درصد وام بیشتر نسبت به سقف معمول برای پروژه‌های صنعتی‌ساز پرداخت شود، گفت: تعلل بانک مسکن در پرداخت تسهیلات قطعاً باعث افزایش قیمت تمام شده و تحمل هزینه‌های ناشی از آن به متقاضیان نهضت ملی مسکن می‌شود.

امروز سرپرست بانک مسکن گفته بود: با افزایش ۱۰ هزار میلیارد تومانی سرمایه بانک مسکن، پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن سرعت می‌گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی