مدارس

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تغییر ۲۰ هزار مدیر مدرسه اصلا راستای خالص‌سازی نیست، گفت: این حرف‌ها هم یک جور توطئه است. جابه‌جایی‌ها همیشه فرایندی طبیعی در دستگاه اداری و آموزشی بوده است.

به گزارش ایران‌پژواک، «رضامراد صحرایی» وزیر آموزش و پرورش در مورد مطرح کردن موضوع خالص‌سازی در آموزش و پرورش در پی تغییر ۲۰ هزار مدیر مدرسه توضیح داد: این کار طبیعی است و هر سال چنین اتفاقی می‌افتد؛ برخی مدیران بازنشسته می‌شوند و مدیران جدید به جای آن‌ها روی کار می‌آید.

صحرایی در پاسخ به این سوال که آیا این تعداد جابه‌جایی مدیران زیاد نیست؟ و آیا چنین تصمیمی در راستای خالص‌سازی بوده است؟ گفت: اصلا اینطور نیست و این حرف‌ها هم یک جور توطئه است. جابه‌جایی‌ها همیشه فرایندی طبیعی در دستگاه اداری و آموزشی بوده است.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه بیان کرد: مدیران مذکور یا بازنشست شده‌اند یا در کلاس و مدارس دیگری مشغول به کار هستند مانند سال‌های گذشته که از این دست جابه‌جایی‌ها وجود داشته است.

صحرایی در پاسخ به سوالی پیرامون شرکت کنندگان آزمون استخدامی آموزگاری که نتیجه نهایی آن‌ها کد ۱۹ اعلام شده است، اظهار کرد: واقعا داوطلبان کد ۱۹ و کد ۵ بلاتکلیف نیستند؛ فرایند گزینش معلمی، فرایند احراز صلاحیت‌های معلم بودن است؛ به معنی که افراد متقاضی دارای توانایی بیان خوب، سلامت جسمانی و سایر مواردی که آیین نامه مطرح کرده، باشند.

صحرایی اضافه کرد: در همین راستا ما فرایند بسیار روشنی برای بررسی مجدد افراد کد ۱۹ در نظر گرفته‌ایم و خبر دارم در بررسی مجدد این افراد به صورت دقیق و کامل، گروه‌های دیگری وضعیت داوطلب را بررسی می‌کنند و در صورتی که فرد در این فاصله توانایی بهتری کسب کرده باشد، به او توجه می‌شود و شرایط او را اصلاح می‌کنیم.

صحرایی در پاسخ به این سوال که آیا این داوطلبان می‌توانند امیدی به بکارگیری داشته باشند؟ تاکید کرد: تا جایی که مطلع هستم تعداد زیادی از داوطلبان کد ۱۹ تایید مجدد گرفته‌اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی