بشقاب پرنده

انتظار می‌رود نسخه محرمانه آخرین گزارش دفاعی-اطلاعاتی ایالات متحده در مورد بشقاب پرنده‌ها - که در اصطلاح رسمی دولت به عنوان «پدیده‌های هوایی ناشناس» تغییر نام داده شده است، در روزهای آینده منتشر شود.

به گزارش ایران‌پژواک، اما علاقه مندان به بشقاب پرنده که امیدوارند دولت هر یک از صدها مشاهده نظامی ایالات متحده را مورد بررسی قرار دهد احتمالاً ناامید خواهند شد.

نیویورک تایمز هفته گذشته به نقل از مقامات آمریکایی آشنا با تجزیه و تحلیل طبقه بندی شده ای که قرار بود تحویل داده شود گزارش داد، جدیدترین حوادث تحت بررسی به ترکیبی از نظارت خارجی، از جمله پروازهای نسبتاً معمولی هواپیماهای بدون سرنشین، و بهم ریختگی هوا مانند بالن های هواشناسی نسبت داده می شود.

به گفته تایمز، بسیاری از مجموعه قدیمی‌تر پدیده‌های هوایی غیرقابل توضیح، یا UAP‌ها، هنوز به‌طور رسمی به‌عنوان غیرقابل توضیح دسته‌بندی می‌شوند و تجزیه و تحلیل داده‌ها برای نتیجه‌گیری بسیار کم است.

سو گوگ، سخنگوی وزارت دفاع ایالات متحده در بیانیه ای این هفته گفت: "هیچ توضیح واحدی وجود ندارد که به اکثر گزارش های UAP بپردازد." ما در حال جمع‌آوری تا جایی که می‌توانیم داده‌ها را دنبال می‌کنیم و در صورت امکان، یافته‌های خود را به اشتراک خواهیم گذاشت.»

وی گفت که دولت ایالات متحده باید مراقب باشد تا از افشای "اطلاعات حساس" در مورد آنچه اطلاعات آمریکا در مورد عملیات جاسوسی آنها و نحوه شناخته شدن آن اطلاعات برای دشمنان خارجی می‌داند، خودداری کند.

باید دید که گزارش UAP در مورد اینکه آیا هر یک از پدیده ها ممکن است منشاء بیگانه داشته باشد یا حتی نوعی هواپیمای جاسوسی بسیار پیشرفته و مافوق صوت که توسط دشمنان خارجی پرواز می شود، چه می گوید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی