مسکن

آپارتمانی ۹۳ در ستارخان درحالی که ۶ سال از ساخت آن گذشته و دو اتاق خواب داشته باشد، معادل ۸ میلیاردو ۴۰۰ میلیون تومان ارزش دارد.

به گزارش ایران‌پژواک، بازار مسکن یکی از مهمترین بازارهای اقتصادی در هر کشوری است. این بازار شامل خرید، فروش و اجاره ملک‌ها مانند خانه‌ها، آپارتمان‌ها، ویلاها و مغازه‌ها می‌شود. بازار مسکن تحت تأثیر عوامل مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی قرار دارد. بازار مسکن از چندین بخش تشکیل شده است که شامل خریداران، فروشندگان، مشاوران املاک، تولیدکنندگان ساختمان و متخصصان حقوقی می‌شود. این بازار طبق روند و تغییرات بازارهای دیگر، ممکن است به صورت رو به رشد یا کاهش باشد.

در شرایطی که بسیاری تصورشان بر آن است که دیگر با کمتر از ۲ میلیارد تومان در تهران نمی‌توان ملکی خریداری کرد، برآورد قیمت‌ها نشانگر آن است که در محدوده خیابان بیسیم آپارتمان ۴۰ متری را می توان حدود ۱.۶ میلیارد تومان خریداری کرد؛ هر چند یک ملک ۲۰۷ متری در سعادت‌آباد، ۵۳ میلیارد تومان قیمت دارد.

آپارتمانی ۹۳ در ستارخان درحالی که ۶ سال از ساخت آن گذشته و دو اتاق خواب داشته باشد، معادل ۸ میلیاردو ۴۰۰ میلیون تومان ارزش دارد.

واحد آپارتمانی نوساز در مرزداران با متراژ ۱۱۰ متر و دو اتاق خواب در روز های گذشته معادل ۱۱ میلیاردو ۲۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین واحدی دیگر در شهرک غرب با متراژ ۱۲۰ متر و سنی معادل ۱۲ سال درحالی که این واحد دو خوابه است معادل ۲۵ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی ۶ ساله در سعادت‌آباد با متراژ ۱۳۵ متر و دو اتاق خوابه است به بودجه‌ای معادل ۲۷ میلیارد تومان احتیاج دارید.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در گیشا را دارید،با سرمایه ۱۵ میلیارد تومان میتوانید واحدی ۲۲ ساله با متراژ ۱۳۰ متر را خریداری کنید.

همچنین واحدی دیگر در طرشت با متراژ ۶۵ متر و سنی معادل ۱ سال درحالی که این واحد یک خوابه است معادل ۵ میلیاردو ۶۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین برای خرید واحدی دیگر در طرشت با متراژ ۱۰۵ متر که ۱۲ ساله است، به سرمایه‌ای معادل ۷ میلیاردو ۳۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

آپارتمانی ۲۰۷ متری در سعادت‌آباد درحالی که نوساز است و دو اتاق خواب دارد، معادل ۵۳ میلیارد تومان ارزش دارد.

قیمت خرید خانه در منطقه ۱۵ تهران

محله متراژ مشخصات سال ساخت قیمت کل(تومان) قیمت هر متر(تومان)
مشیریه ۱۴۵ سه خوابه،انباری،پارکینگ،آسانسور ۱۴۰۱ ۶٬۲۳۵٬۰۰۰٬۰۰۰ ۴۳٬۰۰۰٬۰۰۰
مشیریه ۵۰ یک خوابه،انباری ۱۳۸۵ ۲٬۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۴۲٬۰۰۰٬۰۰۰
بیسیم ۴۰ یک خوابه،انباری ۱۳۹۲ ۱٬۶۶۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۴۱٬۵۰۰٬۰۰۰
بیسیم ۱۳۸ سه خوابه،انباری،پارکینگ،آسانسور ۱۴۰۲ ۵٬۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۴۲٬۰۲۸٬۰۰۰
اتابک ۵۶ یک خوابه،انباری،پارکینگ ۱۳۸۵ ۲٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳۵٬۷۱۴٬۰۰۰
اتابک ۵۷ یک خوابه،انباری،پارکینگ،آسانسور ۱۳۹۶ ۲٬۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۴۰٬۳۵۰٬۰۰۰
افسریه ۷۰ دو خوابه،انباری،پارکینگ،آسانسور ۱۴۰۰ ۳٬۷۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۵۳٬۵۷۱٬۰۰۰
افسریه ۱۳۵ سه خوابه،پارکینگ،آسانسور ۱۴۰۲ ۸٬۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۶۴٬۴۴۴٬۰۰۰
خاورشهر ۹۲ دو خوابه،انباری،پارکینگ،آسانسور ۱۳۹۶ ۳٬۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳۳٬۶۹۵٬۰۰۰
خاورشهر ۷۸ دو خوابه،انباری،پارکینگ،آسانسور ۱۳۹۶ ۳٬۲۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۴۱٬۶۶۶٬۰۰۰

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی